Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Το scratch στην πράξη

Ποιός είπε ότι ο προγραμματισμός περιορίζεται μόνο στη γάτα του Scratch και σε φανταστικά σενάρια; Αν πιάνουν τα χέρια σας,  ανακαλύψτε τη δημιουργικότητα της ρομποτικής κάνοντας τον προγραμματισμό να φαίνεται  παιχνίδι γιατί σε άλλη ανάρτηση σχετική με τη ρομποτική, θα κατασκευάσετε ένα πραγματικό μηχανικό σκαθάρι με το ARDUINO.

Πρώτα όμως ξεκινείστε στο Scratch εκπαιδεύοντας ένα σκαθάρι-ρομπότ να κινείται.

Δείτε το παρακάτω βίντεο με το σκαθάρι σκράτς να ακολουθεί το μαύρο μονοπάτι στον χάρτη, μόνο του, εννοείται!




Πάμε να το υλοποιήσουμε από την αρχή με εσάς δάσκαλο του σκαθαριού




















Τα βήματα που πρέπει να κάνετε:

1. Σχεδιάστε τον εικονιζόμενο καμβά με τις μαύρες γραμμές σε scratch
2. Δημιουργείστε ένα σκαθάρι με χαρακτηριστικά μορφής σκράτς
3. Γράψτε το σενάριο κίνησης του σκαθαριού, σύμφωνα με το παρακάτω υπόδειγμα
4. Εκτελέστε το, δοκιμάζοντας να μεταβάλλετε την ταχύτητα κίνησης του σκαθαριού. Τι λέτε θα τα καταφέρει;













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου